KONYA GENÇLİĞİNİN BAŞKENT KÜLTÜR GEZİSİ

Anadolu Eğitim Kültür ve Bilim Vakfı Konya Şubesi gençleri Selçuk Üniversitesi Topluluğu ile birlikte Başkent Ankara’ya 03.05.2019 tarihinde kültür gezisi düzenleyip vakıf genel merkezini ziyaret etti.

Vakfımızın Konya şubesi yönetim kurulundan Başkan yardımcısı Hasan Mutluoğlu ve Genel başkan yardımcısı Gençlikten sorumlu Adnan Yıldırım bu gezide gençlere rehberlik ettiler.

İlk olarak vakıf genel merkezinde kahvaltı yaptık ve vakıf genel müdürü Ali Ay Konya gençliği ile tanışıp hasbihal etti. Yolculuğumuzun ilk durağı milli şair Mehmet Akif Ersoy’un evi, Tacettin dergâhı ve Muhsin Yazıcıoğlu’nun kabr-i şerifi oldu.

Burada dualarımızı edip rahmet dileklerimizden sonra bir zamanlar kardeşin kardeşe kırdırtıldığı, gencecik filizlerin idam edildiği, işkenceler gördüğü ama her görüşteki insanın aynı kaptan su içip yemek yediği Ulucanlar cezaevinin yolunu tuttuk. Burada Türkiye’nin yakın dönem siyasi tarihinde neler yaşandığını çok yoğun duygularla hissedip gördükten sonra Cuma namazını eda etmek için Hacı Bayram-ı Veli Camiisine geldik. Namazı kıldıktan sonra Hacı Bayram-ı Veli hazretlerinin türbesini ziyaret edip Fatiha’mızı okuduktan sonra TBMM’yi görmek için yolumuza devam ettik. Mecliste bizi 23. Dönem Van Milletvekili Kerem Altun karşıladı. Sayın Vekilimiz Gazi meclisimizdeki 15 Temmuz hain darbe girişiminin izlerini bize gösterip tüm meclisi gezdirdikten sonra gençliğe öğle yemeği ikramında bulundu. Yemekten sonra biraz hasbihal edip kendilerine şükranlarımızı sunduk ve yolculuğumuzun son durağı olan vakfın gençliğinin de stant açtığı Kocatepe Camii Gençlik Fuarına geldik. Biraz fuarı gezdikten sonra vakfımızın Ankara gençliği ile Ankara’da ki çalışmalar hakkında bizimde Konya’da ki çalışmalarımız hakkında istişarelerde bulunduk.

Bu uzun tempolu ve güzel yolculukta bizlere eşlik eden, emeği geçen, ağırlayan Vakfımızın büyüklerine ve gençliğine sonsuz teşekkürlerimizi sunuyor, sevgi ve saygıyla selamlıyoruz…